31 dec. 2011

Sytt sytt, mera sytt :)

Sydde en mössa till Saga i julklapp. Fodrad mössa med dekoration i reflexmaterialet. 
Sydde även en julklänning i miniformat som en väns dotter skulle ha till jul och gudendå så pluttinuttisöt den blev :) 
På bilden ligger den klänningen brevid min, som är en storlek XS :)



 I mellandagarna sydde jag en klänning till Saga och första gången som jag provade göra fickor oxå.
Blev inte nöjd över fickorna men Saga skulle absolut ha dom kvar, så då fick dom vara kvar då :)


 Sydde även en pogpåse till julklapp till min brorsdotter, på ena sidan är det stjärna i reflexmaterialet och på andra sidan är det hennes initialer :)



Även makens t-shirt blev klar under julhelgen som han har bestämt hur den skulle se ut :)


Och sist men inte minst så gjorde jag bort en beställning oxå på en t-shirt i storlek 140 :)
Blev liiite längre arm än t-shirtlängden men hoppas mottagaren är nöjd ändå :)

Inga kommentarer: