31 dec. 2011

Provat på nytt men oxå gjort annat

Jag provade för första gången att göra en luva till raglantröja och den blev jag riktigt nöjd över :D
Dock blev den en aning för lång för lilleman själva tröjan, så dagen efter så fick jag korta av den på han, för den vart ALLDELES för lång :) Men nu är den bra.

Luvan blev jag riktigt nöjd över iom att det var första gången jag sydde en luva på en tröja :)


Gjorde dessutom några beställningar som skulle vara klara innan jul, en vanlig raglantröja och några tunikor i olika storlekar och längder. Hoppas hoppas beställarna blev nöjda :)



Sist men inte minst så bjussar jag på en bild där jag har på mig en tunika jag sytt själv :)
Här skulle vi åka ut till Camilla och Jonas och ha lite julmys och byta julklappar och surra.

Inga kommentarer: